favore.pl
Favore.plUsługiUsługi dla firmy i biura OpoleUsługi reklamowe Opole

Marketing bezpośredni BTL, Opole, w odległości 5 km od Obr. Stalingradu

KATEGORIE
strony internetowe
ZAMIAST SZUKAĆ, NAPISZ CO POTRZEBUJESZ, A FIRMY WYŚLĄ CI SWOJE OFERTY, BYŚ MÓGŁ WYBRAĆ NAJLEPSZĄ

Opisz dokładnie czego potrzebujesz, np. ilość, termin, materiał itp.

Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
Wysłanie zapytania jest bezpłatne i do niczego Cię nie zobowiązuje
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

  • brak zdjęcia
    Poszukuje osób do współpracy POSZUKUJE OSÓB DO WSPÓŁPRACY:) Przedstawiając ofertę firmy której jestem dystrybutorem chciałabym Państwa przekonać dlaczego warto wstąpić do firmy. Firma F...
    Opoleopolskie

W świecie, w którym wiele rzeczy jest skomercjalizowanych, coraz powszechniejsze są zagadnienia takie jak chociażby reklama, marketing czy PR, a więc Public Relations. Wielu ludzi wyznaje opinię, że działania z dziedziny marketingu czy PR mają na celu okłamywanie klientów czy też partnerów handlowych. Taka opinia wynika bardzo często z nieznajomości tematu. Public Relations jest zespołem technik, które mają za cel budowanie oraz utrzymyawnie dobrych relacji pomiędzy organizacją a jej otoczeniem. Obok reklamy, PR jest częścią szerszego procesu, znanego jako marketing. Do zakresu zleceń dla public relations należy np. rzecznictwo prasowe. Ma ono na celu nie wprowadzanie otoczenia w błąd, lecz przede wszystkim informowanie o działaniach podejmowanych przez organizację. Niewielu ludzi zdaje sobie sprawę, że istnieje kryzysowe public relations. Jest ono niesłychanie istotne w przypadku zaistnienia kryzysu. Dla przykładu, w sytuacji, gdy z organizacji wycieknie niepewna informacja powodująca zamieszanie w otoczeniu, właściwe podmioty podejmują działania czy to prostujące, czy wyjaśniające. Public relations to także działalność wydawnicza, czy organizacja różnych wydarzeń. Trzeba pamiętać, że public relations nie ma na celu oszukiwania otoczenia przez organizację. Jest ono bardzo istotną działalnością, gdyż dobrze prowadzone wpływa na pozytywne relacje między organizacją a jej otoczeniem. Kiedy bowiem organizacji brakuje działań piarowskich, ludzie skarżą się, że z organizacją trudno się komunikować.

Wybierz kategorię usług

Wybierz lokalizację